سفارش تبلیغ
صبا ویژن


*** دلتنگ عشقم هستم ***

به تو احساسی دارم که بی نهایت کمشه

هرکجا میرم دل من عشق تو دور و برشه

نمیدونی برای تو دلم چجوری تنگه

وقتی به تو فکرمیکنم چقدر برام قشنگه

خیلی دوستدارم من از فکر تو شبها بیدارم

من از زندگی بی تو بیزارم عزیزم خیلی دوست دارم

خیلی دوستدارم واسه تو چیزی کم نمیزارم

واسه تو خوشبختی میارم عزیزم خیلی دوستدارم

گذر زمان رو با تو حس نمیکنم اصلا

اینو بدون عشقم جزخوبی نمیبینی ازمن

نمیدونی حالم تو که نیستی خیلی بد میشه

نمیدونی این دنیا واسه من چجوری رد میشه

کاری کردی که دنیا واسه من قشنگ و زیبا بشه

عاشق تو بودن برام معنی زندگی باشه

غم نمیمونه برام با تو تا ته دنیاا

تا تویی کنارم میدونم نمیمونم تنها


نوشته شده در پنج شنبه 95/1/19ساعت 11:45 صبح توسط ..:: بهنام ::.. نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» شبهای دیوانگی ...
کجا باید برم ..
قسم میخورم
قشنگ ترین ستاره
نعمت خواهر
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com

دریافت کد پرواز پروانه چت روم

کد موسیقی برای وبلاگ