سفارش تبلیغ
صبا ویژن


*** دلتنگ عشقم هستم ***

چرا زندانی و غمگین / چرا خاموش و بی آغوش

 چرا ترسیده و تنگ است / دلی که پر ز آهنگ است 

چرا اشک و چرا آهی / چرا آشوب و غوغایی 

چرا سرد و چرا بی روح / نگاه ساده میخواهی ؟

 اگر سر را بیاندازی / مرا در زیر پا بینی 

ز اشک تو چننین جایی / شده اینقدر تماشایی

 نه شاید هم ز اشک من ....

منم خیره به بالایم / نگاه ساده ات خواهم 

اگر که لطف بنمایی / همی ترسم نگاهی چند

 سر خود را بیاندازم / ازاین ترسم دمی کوتاه

نگاهی رو به من آری / و من از کف دهم آن دم

 همی بینم که بعد من / کسی در انظارم نیست

- منم با یک چنین دردی / روا تر هم بود امشب 

ببارد آسمانها سخت / بر این درد و چُنین آزی


نوشته شده در چهارشنبه 95/12/4ساعت 7:11 عصر توسط ..:: بهنام ::.. نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» شبهای دیوانگی ...
کجا باید برم ..
قسم میخورم
قشنگ ترین ستاره
نعمت خواهر
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com

دریافت کد پرواز پروانه چت روم

کد موسیقی برای وبلاگ