سفارش تبلیغ
صبا ویژن


*** دلتنگ عشقم هستم ***

تنهام نزار به بودن تو من خوشم

یه چشم به ساعت یه چشم به راهه

توی تاریکی شب امیدم به ماهه

حریم چشماتو به دنیا نمیدم

به قلبت رجوع کن واسه دلیلم

 

دوتا چشم خستم دیگه سو نداره

دیگه حتی اشکی ندارن ببارن

هنوزم به قولات امیدم رو بستم

بدون شکایت غرور رو شکستم

 

تنهام نزار حلالت عشقم

به بودن تو من خوشم ای سرنوشتم

تو خاطرات این لحظه هامی

بخاطرت از همه عاشقا گذشتم

بیا باورم کن هنوزم باهاتم

چرا همش بد میارم

چی بوده گناهم


هنوزم چشماتو پناهم میدونم

ولیکن میدونم که تنها میمونم

به چشام نگاه کن تو یه حس غریبی

نمیدونم چرا با دلم رقیبی

 

همه آرزو هام شبیه سرابه

دیگه دلی نمونده دلی که کبابه

برای دل من دیگه نا نمونده

غم نبودت دلمو شکونده


نوشته شده در چهارشنبه 95/12/25ساعت 11:10 صبح توسط ..:: بهنام ::.. نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» شبهای دیوانگی ...
کجا باید برم ..
قسم میخورم
قشنگ ترین ستاره
نعمت خواهر
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com

دریافت کد پرواز پروانه چت روم

کد موسیقی برای وبلاگ